تخلیه چاه شبانه روزی تهران | ۰۹۱۹ ۲۳۱ ۸۸۱۰ لوله بازکنی فوری | ۰۹۹۲‌ ۹۹۶ ۶۱۰۶

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی

تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی تهران و فاضلاب از آن دست کارهایی است که علاوه بر نیاز به دقت بالا، رعایت بالای نکات بهداشتی را نیز می‌طلبد.

 چاه فاضلاب تهران مملو از باکتری، ویروس  و میکروب‌های  گوناگون است که در صورت پخش در محیط منازل یا محیط عمومی می‌تواند سلامتی افراد را با خطر جدی مواجهه سازد. بنابراین اگرچه ظاهر قضیه تخلیه چاه  تهران و تخلیه چاه در تهران بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما آگاهی تکنسین در امور بهداشتی و خبره بودن آنها در مورد کار بسیار پر اهمیت است.

تخلیه چاه تهران یکی دیگر از خدمات ماست تخلیه چاه در تهران توسط تانکر کوچک و بزرگ انجام میگیرد اگر چاه شما پر شده باشد ما چاه شما را به دو صورت خالی میکنیم.

روش اول به این صورت است که فقط آب آن را خالی میکنیم و با لجن موجود در چاه کاری نداریم که این تخلیه چاه در تهران توسط پمپ آب کش انجام میگیرد.

روش دوم تخلیه چاه تهران به این صورت است که هم آب و هم لجن موجود در چاه خالی میشود تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران توسط مکنده یا پمپ لجن کش انجام می گیرد شما همشهریان گرامی میتوانید هر کدام از این دو روش را خواستید انتخاب نماییدکه هزینه چاه توسط این دو پمپ فرق می کند.

کول گذاری و لایروبی چاه

کول گذاری چاه

کول گذاری چاه تهران

کول و کول گذاری در هنگام حفاری چاه های آب و فاضلاب جهت جلوگیری از ریزش خاک به درون آن انجام می شود.یکی از متولیات عملیات کول گذاری شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران است. البته شرکتهای دیگری که در زمینه چاه فعالیت می کنند نیز عملیات کول گذاری را انجام می دهند اما مهمترین متولی کول گذاری شرکتهای تخلیه چاه هستند. که شرکت تخلیه چاه و لوله گذاری تهران در انجام این کار می باشد. کول گذاری چاه جزء اصلی ترین خدمات شرکتهای تخلیه چاه به شمار می رود که کیفیت در انجام کار مهمترین ویژگی شرکت ماست.

تخلیه چاه در قم

لایروبی چاه تهران

لایروبی چاه یکی از عملیاتهای مخصوص چاه است که در آن بخشهای مختلف چاه را پاکسازی کرده و اقدام به لایروبی آن می کنند. لایروبی چاه به مانند زنده کردن چاه می باشد. لایه ها فاضلاب در طول سالیان سال به دیوارهها و کف چاه چسبیده اند و بر روی آن لایه های ضخیم ایجاد کرده اند. این لایه ها باعث جلوگیری از جذب آب می شود و جلوی فعالیت چاه را می گیرد. در واقع این لایه های ضائد نفس چاه را می گیرند. برای کارکرد بهتر چاه باید این لایه ها از بین بروند. جهت درخواست انجام کار با شرکت تماس بگیرید.

لوله بازکنی قم

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و نشت یابی و بدون تخریب امروزه یکی از خواسته های اصلی مالکان منازل می باشد زیرا استفاده از روش های سنتی مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار و همچنین تخریب قسمت هایی از بنا است که نمی تواند راهکار مناسبی باشد.متاسفانه سیستم لوله کشی و فاضلاب در بسیاری از مناطق کشور ما قدیمی و بر اساس متدهای منسوخ شده صورت گرفته است که همین امر احتمال خرابی و پوسیدگی لوله ها، نشتی لوله ها و دیگر مشکلات تاسیساتی و بنایی را زیاد می کند.جهت اطلاع بیشتر تماس بگیرید.

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران در راستای مشتری مداری، کلیه خدمات خود را با ضمانت کیفیت خدمات ارائه میکند. چنانچه بعد از ارائه خدمات (تا 24 ساعت) مشکلی پیش بیاید. که کوتاهی از طرف نیروی اعزامی شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران باشد. هزینه‌ای بابت اعزام نیروی مجدد دریافت نمی‌گردد. به عنوان مثال، اگر در گرفتگی لوله فاضلاب بعد از انجام خدمات لوله بازكنی ، دوباره همان محل قبلی دچار گرفتگی لوله گردد. به‌طوری‌که عامل گرفتگی قبلی به طور کامل رفع نشده باشد. انجام کار مجدد به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.

تخلیه چاه تهران با داشتن تانکر در اندازه های 4000 و 6000 و 12000 و 24000 لیتری آماده است تا چاه شما را مانند روز اول به حالت اولیه برگرداند.

لوله بازکنی تهران اگر بصورت درست و توسط استاد کار انجام نگیرد باعث ایجاد مشکلاتی می شود. تخلیه چاه تهران را به ما بسپارید تا آسوده خاطر باشید و بدونه نگرانی از انجام کار انجام شده.

شرکت تخلیه چاه تهران، با سال ها تجربه کاری در کنار شما.

لوله بازکنی تهران با پمپ تراکم هوا

در این قسمت لوله بازکنی فوری با پمپ تراکم هوا که از هوای فشرده برای از بین بردن گرفتگی از طریق انفجار هوا تشریح میگردد؛ این دستگاه گرفتگی و آشغالهای درون لوله را با فشار هوا به حرکت در می آورد و به این وسیله باعث رفع گرفتگی و از بین رفتن آن می شود. مزیت بزرگ این روش این است که آن به طور آنی کار می کند و این یک راه حل ساده و حتی سازگار با محیط زیست است که از هیچ گونه محلول شیمیایی استفاده نمیگردد.

 یادتان باشد وقتی از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده میکنید باید تمام قسمت های دیگر ازجمله سینک، وان و غیره به طور کامل بسته / پوشش داده وگرنه فشار هوا باعث شود اب و فاضلاب داخل لوله ها از مجراهای فاضلاب متصل به محل مسدود شده در نقاط دیگر منزل به بیرون فوران کند.

روش کار لوله بازکنی تهران با پمپ تراکم هوا

ابتدا باید تمامی مجراهای فاضلاب متصل به محل مسدود شده توسط لاستیک های مخصوص بسته و پلمپ شوند،سپس مقداری تلمبه ی دستگاه را بالا و پایین کنید تا مقداری هوا در درون مخزن متراکم ذخیره شود میزان ذخیره هوا و فشار بستگی به جنس لوله دارد؛ سپس لاستیک مخروطی شکل را بر روی مجرای مسدود شده قرار میدهند و پس از فشار آوردن بر روی دستگیره دستگاه تراکم هوا و باز کردن شیر آب ، ضامن دستگاه را با فشار و یکباره به سمت دستگیره میکشند.

 با این عمل هوای متراکم شده درون مخزن با فشار به درون لوله هدایت شده و با مانع برخورد میکند . در نتیجه مسیر لوله فاضلاب باز شده و جرم های چسبیده به جداره لوله از آن جدا و همراه آب به سمت چاه هدایت می شود.

فنر زنی قم
  • این روش برای تمامی انواع گرفتگی ها به خاطر انعطاف بالای فنر کار امد بوده و رایج ترین روش تمامی شرکت های لوله بازکنی وتخلیه چاه می باشد.
  • اگر گرفتگی درون لوله از جنس شیشه و یا از جنس سخت باشد فنر ان را با نیروی فنر طبق قانون فیزیک خورد میکند و لوله را باز میکند.
  • فنر در روش لوله بازکنی با فنر می تواند تمامی پرز ها و ریشه های احتمالی را به داخل خود کشیده و گرفتگی را برطرف کند.
  • سر فنر های لوله بازکنی به صورتی ساخته می شود تا هرگونه گرفتگی را تخریب کرده و حرکتی به سمت جلو داشته باشند و تمامی اشیا را از سر راه خود بردارند.
  • روش لوله بازکنی با فنر برای گرفتگی های سخت بسیار کاربرد دارد قسمت سر فنر قابل تغییر برای انواع گرفتگی ها می باشد.
  • در روش لوله بازکنی با فنر برای انواع مکان ها فنر های مخصوص با طول ها متفاوت استفاده می شود برای مثال در لوله های ظرفشویی از فنر های باریک و در لوله های بلند فاضلاب از فنر های کلفت تر استفاده می شود که تخصص لوله بازکن در این امر دخیل می باشد.

تشکیل شده از نیروهای با اخلاق و حرفه‌ای

تخلیه چاه و فاضلاب تهران

چاه منزلتان گرفته و مدتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنید ولی به علت مشغله زیاد زمان مناسبی برای رسیدگی به آن پیدا نمی کنید، یا نیمه های شب از خواب بیدار می شوید و می بینید که چاه توالت شما بالا آمده و نمی دانید چکار کنید. با وجود تعمیرات متناوب باز هم چاه شما گرفته و دیگر نیاز به حل اساسی آن دارید؟

ممکن است که یک گرفتگی ساده باشد و یا دیواره های چاه از پسماند ها انباشته شده باشند و یا مشکل بزرگتر باشد. هرچقدر که مشکل بزرگتر باشد، رسیدگی به آن در تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران بیشتری قرار می گیرد چرا که سرریز شدن فاضلاب به هیچ وجه اتفاق خوشایندی نیست.

تخلیه چاه قم

همه مواد موجود در چاه اعم از هرگونه لجن , جامدات و مواد دیگر از آن بهداشتی شده و به مخزن وسیله حمل و نقل کننده پمپاژ می‌گردد.

 در انجام این فرایند ممکن است مشکلات زیادی گریبان گیر تکنیسین‌ها شود. امروزه گروه‌های زیادی با سطح مهارت و تجهیزات مختلف اقدام به این کار می‌کنند، اما بدون شک موفق‌ترین عملیات تخلیه چاه توسط گروه‌های ماهر و با تجهیزات مدرن و به روز صورت می‌گیرد.

گاهی ممکن است به دلیل وجود جامدات همانند مو، دستمال کاغذی و … بر روی بستر مایعات چاه، لایه‌ای محکم ایجاد شده و سبب عدم نفوذ مایعات به انتهای چاه خواهد شد.

علایمی چون بالازدگی زودهنگام چاه فاضلاب، پیچیدن شدید بوی بد در سرویس‌های بهداشتی، حمام و سایر قسمت‌های منزل، ازدیاد جانوران موزی همانند سوسک‌ها و پشه‌ها و همچنین بالا آمدن فاضلاب از سوراخ توالت و حمام می‌توانند نشانه پیدایش این مشکل و نیاز به تخلیه چاه باشند.

خطا در تشخیص سبب ایجاد هزینه برای شما خواهد شد، بنابراین بهتر است قبل از انجام تخلیه، با گروهی ماهر و حرفه‌ای تماس گرفته و از پر بودن چاه اطمینان حاصل کنید.

برای این منظور باید از یک لوله بازکن حرفه‌ای بخواهید تا لوله‌های شما تا چاه را مورد بررسی قرار دهد. لوله بازکن به وسیله فنر، مسیر را امتحان و در صورت نیاز گرفتگی را از بین می‌برد. اگر پس از کار لوله بازکن، فاضلاب به راحتی تخلیه و به درون چاه رفت، دیگر نیازی به تخلیه چاه نخواهید داشت و به همین سادگی می‌توانید از هزینه بی دلیل جلوگیری کنید.

خدمات تخلیه چاه تهران عبارت است از:

  • مشاوره و بازرسی شبانه روزی در هر زمینه خدمات تخلیه چاه تهران
  • تخلیه چاه تهران با بهره گیری از پمپ های لجنکش ، کفکش و آبکش
  • تخلیه چاه تهران با تانکر های 24000 لیتری ، سپتیک و چربی گیر
  • لایروبی چاه با بهره گیری از مجهزترین دستگاه های روز دنیا
  • امکان تبدیل چاه قدیمی به چاه نو با اصولی ترین روش ها
  • تشخیص علت گرفتگی چاه های فاضلاب و رفع گرفتگی فاضلاب
  • لایروبی شبکه فاضلاب، کف تراشی و پاکسازی با بهداشتی ترین روش ها
  • رفع بوی نامطبوع چاه های فاضلاب و رفع بوی بد سرویس های بهداشتی
  • لوله کشی فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی به صورت 100 در صد تضمینی
  • انجام تعمیرات تخصصی چاه ریزشی و ترمیم چاه های ریزش کرده با به کارگیری از سرویسکارن مجرب
  • توانایی تشخیص نشتی های فاضلاب و تشخیص ترکیدگی لوله های فاضلاب با استفاده از جدید ترین دستگاه
  • حفر چاه از جمله حفر چاه جذبی و چاه عمیق آب و فاضلاب و چاههای ارت با روش هایی از قبیل حفر چاه دستی ، حفر چاه با دستگاه
آمار سایت
  • 0
  • 0
  • 0
  • 6,798
  • 16
  • 30,252
  • 193,981
  • 1,534,099
  • 1,535,197
  • 128,295

حق انحصاری ©2022 تخلیه چاه و لوله بازکنی تهران | 09192318810 | ساخته شده توسط محمد حسین کاوند

جهت تماس کلیک کنید